Procedura zgłoszeń wewnętrznych

Procedura zgłoszeń wewnętrznych

Zgłoszenie wewnętrzne może być dokonane pisemnie w postaci papierowej lub w formie elektronicznej.

Składane zgłoszenie powinno zawierać przejrzyste i pełne wyjaśnienie przedmiotu sprawy: datę oraz miejsce zaistnienia naruszenia prawa lub datę i miejsce pozyskania informacji o naruszeniu prawa, opis konkretnej sytuacji lub okoliczności stwarzających możliwość wystąpienia naruszenia prawa, wskazanie podmiotu, którego dotyczy zgłoszenie, wskazanie ewentualnych świadków naruszenia prawa, wskazanie wszystkich dowodów i informacji, jakimi dysponuje sygnalista, które mogą okazać się pomocne w procesie rozpatrywania zgłoszenia, wskazanie adresu do kontaktu. Wzór formularza zgłoszenia stanowi Załącznik  nr 2 do procedury zgłoszeń wewnętrznych.

Zgłoszenie w postaci papierowej może być dokonane poprzez:

  1. Wysłanie go na adres: Komendy Powiatowej Policji w Gorlicach, ul. 11 Listopada 56, 38-300 Gorlice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „zgłoszenie wewnętrzne – do rąk własnych osoby upoważnionej, nie otwierać w sekretariacie”;
  2. Doręczenie osobiście do Biura Podawczego KPP w Gorlicach ul. 11 Listopada 56, 38-300 Gorlice, w zamkniętej kopercie z dopiskiem jak w pkt 1.

W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w § 9 ust. 2 procedury zgłoszeń wewnętrznych, zgłoszenie takie może być dokonane poprzez:

  1. wysłanie go na adres: sekretariat Komendanta Powiatowego Policji w Gorlicach, ul. 11 Listopada 56, 38-300 Gorlice, w zamkniętej kopercie  z dopiskiem jak w ust. 3 pkt 1;
  2. doręczenie go osobiście do sekretariatu Komendanta Powiatowego Policji w Gorlicach, ul. 11 Listopada 56, 38-300 Gorlice, w zamkniętej kopercie  z dopiskiem jak w ust. 3 pkt 1;

Koperta z dopiskiem, o którym mowa w ust. 3 i 4 nie może być otwierana przez osobę nieposiadającą pisemnego upoważnienia Komendanta Powiatowego Policji w Gorlicach do przyjmowania zgłoszeń wewnętrznych.

Dostęp do wiadomości złożonej w zamkniętej kopercie z dopiskiem „zgłoszenie wewnętrzne – do rąk własnych osoby upoważnionej, nie otwierać w sekretariacie” ma tylko: Komendant Powiatowy Policji w Gorlicach lub jego zastępca oraz upoważnione osoby.

Zgłoszenia w formie elektronicznej dokonywane są za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej: (skargi@gorlice.policja.gov.pl) do którego przypisana jest indywidualna (imienna) skrzynka poczty elektronicznej koordynatora lub osoby go zastępującej.

 

Pliki do pobrania

  • 6.98 MB
    Decyzja nr. 21 Komendanta Powiatowego Policji w Gorlicach z dnia 11.10.24r.
Powrót na górę strony