Przyjmowanie i załatwianie spraw
Sprawy do realizacji mogą być wnoszone ustnie, pisemnie, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej.
Przyjmowaniem i rozdziałem korespondencji oraz przesyłek wpływających do Komendy Powiatowej Policji w Gorlicach zajmuje się Dziennik Podawczy, który przyjmuje petentów w godzinach od 7.30 do 15.00 w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Gorlicach, ul. 11. Listopada 56.
Pisma rejestrowane są według kolejności wpływu, następnie po zadekretowaniu przez Komendanta Powiatowego Policji w Gorlicach lub jego Zastępcę, przekazywane są przełożonym właściwym merytorycznie. Naczelnicy wydziałów, Komendanci komisariatów Policji, Kierownicy posterunków, referatów, rewirów, zespołów (w tym nieetatowi) przekazują pisma policjantom/pracownikom do realizacji.
O kolejności i sposobie załatwiania i rozstrzygania spraw, które wpływają do jednostki decyduje charakter i ciężar gatunkowy wpływającej do załatwienia sprawy, termin zaznaczony na piśmie oraz obowiązujące przepisy. W przypadku spraw o małym ciężarze gatunkowym lub spraw, których właściwość rzeczowa jest niezgodna z przedmiotem działalności danej komórki, sprawy przekazywane są do załatwienia do innych komórek Policji lub podmiotów zewnętrznych.
Komenda Powiatowa Policji w Gorlicach
ul. 11. Listopada 56
38-300 Gorlice
Telefon: 47 83 44 201
Faks: 47 83 44 335
Numer alarmowy: 112
Recepcja (połączenie rozmowy z określonym Wydziałem): 47 83 44 201
Oficer Dyżurny: 47 83 44 215
Sekretariat Komendanta (w godzinach 7:30 - 15:30): 47 83 44 301
Strona internetowa:
http://gorlice.policja.gov.pl/
Adres e-mail:
komendant@gorlice.policja.gov.pl
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków
Komendant Powiatowy Policji w Gorlicach i Jego Zastępca w sprawach skarg i wniosków przyjmują interesantów
w każdy poniedziałek w godz. 14:00 – 16:00
w siedzibie KPP w Gorlicach przy ul. 11-go Listopada 56 - tel. 47 83 44 301
Inspektorat Komendanta Powiatowego Policji w Gorlicach przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków
codziennie w dni robocze w godzinach 7.30 – 15.30
w siedzibie KPP przy ul. 11 - Listopada 56 w Gorlicach - telefon 47 83 44 317
na adres skargi@gorlice.policja.gov.pl lub komendant@gorlice.policja.gov.pl.
Skargi na działalność Policji można kierować do kierowników jednostek policji,
jak również składać bezpośrednio do Rzecznika Praw Obywatelskich:
Rzecznik Praw Obywatelskich,
Aleja Solidarności 77,
00-090 Warszawa
Przyjęcia Interesantów:
Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich
poniedziałek w godz. 9.00 - 17.00
od wtorku do piątku w godz. 9.00 - 15.00
telefon: (22) 55 17 760, 22 55 17 811
centrala: (22) 55 17 700
Pełnomocnik Terenowy w Katowicach (dla woj. śląskiego, małopolskiego, świętokrzyskiego)
ul. Jagiellońska 25 pokój 122
40 – 032 Katowice
telefon (+ 48 32) 72 86 800
fax (+ 48 32) 72 86 823
Przyjęcia interesantów:
poniedziałek, środa, piątek w godzinach od 9.00 do 15.00
wtorek w godzinach od 10.00 do 17.00
Linki: strona główna RPO http://www.rpo.gov.pl
formularz elektroniczny http://www.rpo.gov.pl/wniosek/